Opravy - repase - prodej.
Provádíme opravy, repase i prodej spojek kompresorů klimatizace. Dokážeme opravit či dodat většinu komponentů spojek klimakompresorů, ale také provádíme částečné i kompletní opravy a celkové repase těl autokompresorů všech výrobců a značek.
Opravy spojek kompresorů klimatizace.
Specialisté na opravy spojek kompresorů autoklimatizace. Opravujeme kompresory autoklimatizace u vozidel všech typů.
Spojka je důležitou součástí autoklima kompresoru. Její dobrá kondice je předpokladem k dobrému a kvalitnímu chlazení autoklimatizace.
- Provádíme opravy a repase spojek autokompresorů všech typů a výrobců.
Denso, Sanden, HCC, Panasonic, Zexel, DELPHI, Harrison, York, Bock, GM USA, Ford, Ford USA, KEIHIN, Mitsubishi, SEIKO SEIKI, Calsonic, Bosch, Doowon, Halla, Scroll, Visteon, atd.
Opravujeme repasujeme a dodáváme:
- Spojky kompresorů komplety i díly.
- Přítlačné talířky.
- Cívky kompresorů.
- Řemenice kompresorů.
- ložiska kompresorů - používáme japonskou kvalitu ložisek žádné laciné čínské náhražky.
- Elektromechanické ventily regulující stáloběžné kompresory.
Spojka kompresoru - elektromagnetická.
Elektromagnetické třecí spojky se zkládají z elektromagnetické cívky, řemenice osazené dvouřadým ložiskem - ta je zároveň dosedací třecí plochou oproti dosedacímu talířku. Dosedací talířek. Je mnoho variant elektromagnetických třecích cívek, ale princip je většinou stejný. Do cívky je přiveden proud a elektromagnetické vlny přitáhnou přítlačný talíř. Třením spojí řemenici a přítlačný talíř. Tímto spojením dojde k přenosu z řemenice na vnitřní části kompresoru.
Stáloběžné spojky.
- Pro ochranu ostatních částí pohonu kompresoru je na stáloběžném kompresoru osazeno bezpečnostní pojistkou. Ta při havárii nebo zadření kompresoru přeruší pohon vnitřní části. Toto přerušení pohonu je nevratné. Při opravě kompresoru je potřeba výměna takto přerušené části spojení. Dle konstrukce je také osazována do klima kompresoru protirázová ochrana. Silenbloky či pružné elementy spojující pohon od řemenu do kompresoru tlumí rázy.
Nejčastější poruchy spojek autoklimatizačních kompresorů.
Špatný mechanický stav spojky.
Vlivem používání dochází k opotřebení dosedacích - třecích ploch mezi talířkem a řemenicí.
Životnost spojky autokompresoru se dá prodloužit jejím repasováním - případně dílčí opravou.
Cívka
- Elektromagnetická cívka je častým zdrojem nefunkčnosti kompresoru klimatizace. Její porucha může být příčinou nefunkčnosti celého systému autoklimatizace.
- Pozor cívka může být také důsledkem jiné poruchy klimakompresoru. Jedním z důsledků může být i vadné ložisko kompresorové spojky. Proto je potřeba provést kvalitní kontrolu všech komponentů spojky případně i kompresoru.
Řemenice klimakompresoru.
- Opotřebené dosedací - třecí plochy. Mechanické tepelné.
- Ložisko - hluk, vůle, přehřátí.
- Házivost
Vadné ložisko spojky klima kompresoru.
Vůle či vada ložiska spojky kompresoru se většinou projevuje hlučností. (Pozor, ne vždy si toho můžete všimnout za běžného provozu). Ložisko v případě vůle či hlučnosti je nutné co nejdříve vyměnit, jinak hrozí další následné škody, jako jsou vyhřátí cívky či spálení řemenice a přítlačného talířku. Také hrozí spálení náhonového řemenu a napínacích kladek. Při přetržení řemenu se pak vozidlo může stát nepojízdné.